Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IZ

Víte, ve Francii, Anglii, Itálii a dalších západoevropských zemích, je cca 30 % dětí, které nikdy nechodily do školy. Neprošly nikdy školským systémem a tedy nejsou evidované. Však také v těchto zemích velmi málo dětí navštěvuje tzv. "zvláštní školy" a tak se tyto země mohou chlubit, jak málo "zvláštních škol" mají. A že u nich tzv. inkluze je naprostou samozřejmostí. ALE MAJÍ JEN 70% dětí,které prošly školským systémem. Toto číslo už se ale nikde neuvádí. U nás je 99,9 % dětí,které školským systémem prošly a přinejmenším umí číst a psát. Tedy mají větší šanci na pozdější uplatnění na trhu práce a tedy BUDOU PLATIT DANĚ a budou se podílet na financování důchodového systému. Tedy, v konečném důsledku, jsou speciální školy LEVNĚJŠÍ, než celá inkluze, která vyprodukuje ohromné množství neúspešných, kteří budou znechuceni a deprivováni svými školskými neúspěchy a v závěru jednak budou mít horší výsledky, než kdyby byli pod speciálním školstvím a jednak sebou stáhnou spoustu dalších, kteří se tzv. povezou, když na ně pedagogové v "obyčejných" školách nebudou mít čas prostě proto, že jeden dva vyloženě slabí žáci ve třídě budou vyžadovat veškerou jejich pozornost. Učitel ve třídě s ostatními žáky nebude moct pokračovat v náročnějším učivu, dokud. to jednodušší nezvládnou všichni, protože ti vyloženě slabí "inkludovaní" žáci prostě nebudou schopni jít tak rychle. A budou buď zaostávat čím dál tím víc, nebo učitel "zvolní tempo" a tím pádem poškodí všechny ostatní.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS